❤FolloW me❤

Monday, February 7, 2011

klinik mai no....

lpas klas pkol 12 td, aku, Cik Eeqalife, n zaratul p klinik minta ubat...
sebab?????????????????
diorang ni batuk2 n going to get fever la katakan....

cian...
aku lak?
hmm... tumpang sekaki g mintak ubat migrain n selsema....
bt precaution sebelum migrain aku mai coz minggu depan da start gila nk test...
so, stdy pown mesti gila gak kan?
si zaratul ni lak tanya aku, "nape tak minta ubat yg da abis 2?"
aku pown dgn blurr p tanya dia balik..
"ubat ape?"
dengan muka tak bersalahnyer....
dia jwb
"Ubat untuk org mental disorder...."
ceh.... memang tak der insurance tol mulut dia ni... aku cabai baru taw...
yg cik eeqalife lak tolong tambah perisa...
"Ubat sakit jiwa..."
hai... memang tak sayang bahasa betolla dia orang ni..... hampeh btol.....
ape2 pown, aku sayang korang...
hahaha
sayang cam nie...

love you my frenzzz
n tak lupa gak kat ILUVISLAM iekha umar
❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥