❤FolloW me❤

Sunday, March 20, 2011

~wahai teman~

Ku rase hidupku tiada makna tanpa kehadiranmu ku perlukan seorang untuk bicara dan manjaku di tagged ini knpa harus kau pergi dgn secepet mungkin knp kau harus pergi meninggalkanku dalam keadaan ku terkapai-kapai memerlukan temanknp kau berikanku harapan untuk merasa kebahagiaan kosong, berdosakah aku menangis kerana dosa dan salah ku seharian berdosakah aku kerana x sanggup merelakan kau pergi berdosakah aku kerana perlu kau sepenuh hati bedosakah aku jahatkah aku,sedang janjimu di soalan ku tanya lalu sekarang berbeza teman,maafkan lah diriku, keranaku kau telah menyeksakan diri untuk tersenyum, kerana aku,kau tidak mengalirkan air mata kerana untuk tidak ku berasa sedih,kerana aku,kau sanggup bertahan, sehingga kau mengucap 2 kali shahadat,,pergilah wahai kekasihku,tuhan lagi sayangkan drimu......aku akan teruskan perjuangan hidupku,,al fatihah...........biarlah semua tahu ....aku mengenali mu fatimatussolehah teman ku sehidup semati.walau kini air mataku menitis tak henti tekenang kata2 mu (pelajar malaysia kemalangan di india 2011.....)

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥