❤FolloW me❤

Monday, June 27, 2011

~ rajuk kawan aku ~

nie lak satu kisah tuk malam nie... member aku nie ( lelaki ) merajuk coz aku tak g tengok dia lawan badminton mlm nie... huhuhu... haru btol hdup nk memujuk mamat sorg nie..... almaklum je la... aku nie bukan kaki merayap ke tempat mcm 2 mlm2... hehehe ( baik la konon ).... kalau ayah aku tahu aku keluar malam coz nk jumpa si mamat nie, mahu aku kena kejar ngan parang oleh ayah tersayang aku tu.... lagi la haru hidup...... buat si NAZIRUL ni, sorry la wei... bukan aku x nk p, tp g2 la... mslh umahtangga banyak yang menanti aku kat sini.... ad peluang n msa terluang, insyaALLAH aku g tengok lau ko ad masuk ape2 ptandingan.... :)
❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥