❤FolloW me❤

Thursday, June 2, 2011

~saya lepaskan awak kerna terpaksa~



"awak, tak ada gunanya lagi sy simpan terus nama awak dalam hati saya. sy rasa semua tu sia-sia saje.... sedangkan awak sudah ada jauh dari saya...dan... awak sekarang berada dekat dengan orang yang awak sayang.... tak ada gunanya lagi saya terus mengharapkan hati awak yang sudah terisi dengan nama 'dia'.... saya terpaksa lepaskan awak.... tapi tak bermakna sayang yang saya hamparkan buat awak hilang begitu saja... saya simpan sayang ini... saya simpan rindu ini.... hanya untuk awak walaupun saya tahu awak takkan menjadi milik saya lagi......... saya lepaskan awak kerana terpaksa... demi awak dan orang yang awak sayang.... saya doakan moga awak dapat bersama dengannya suatu hari nanti..."



"satu lagi saya ingin berterus terang dengan awak.... saya cemburu sangat dengan kawan perempuan awak itu.... sama ada dia telah menjadi buah hati awak atau kekal sebagai rakan awak, saya tetap cemburu.... kalau nak call awak sekalipon, jgn la post kat fB.... saya betol2 cemburu dan cemburu.. tapi semua tu tak ada maknanya bagi awak... tu je saya nak bagitau......."

ceee... panjang tol sesi luahan hati... MOGA KAU BAHAGIA>>>>
❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥