❤FolloW me❤

Thursday, July 14, 2011

~kawan aku cakap~





kawan aku cakap, jgn tlalu cinta kat dia...
jgn tlalu sayang kat dia.... jgn tlalu mengharap kat dia....
kawan aku cakap lg, jgn tlalu merindui dia,
jgn tlalu mharap kasih darinya....
kerna aku juga yang akan sengsara nanti...
cinta tak boleh dipaksa katanya....
dia bimbang aku akan kecewa...
dia bimbang aku akan merana...
dia bimbang aku akan terseksa...
seandainya dia tidak mjadi milikku...
seandainya dia lari dariku...
berpaling pada perempuan lain.....

tapi aku...
aku cinta dia...
aku sayang dia...
aku kasihi dia...
aku rindu dia...
dan membuangnya jauh dari hati ni???
tidak sama sekali....

kawan aku cakap aku degil....
ya, mmg aku degil...
bukan senang tuk aku sayang padanya...

kawan aku mempersoalkan...
bagaimana aku boleh tercicir hati pada dia?
jawapanku???
kerna dia adalah dia....

kawan aku cakap,
"tunggulah selama mana kau nk tunggu dia,
aku sentiasa mjadi tulang blakang kau...
kalau ditakdirkan satu ari nti dia bukan milik kau,
berpautlah pada tubuh aku,
berselindunglah dibelakang aku,
menangislah di bahu aku...
dan tangisan yang kau bazirkan itu takkan berulang lagi pada masa akan datang...."

terima kasih sahabatku kerna kau selalu ada disamping aku...

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥