❤FolloW me❤

Saturday, July 30, 2011

~selipar OooO selipar~





aku nak kongsi satu kisah yang terjadi lam minggu ni gak la... huhuhu.... gini.... around 6.30pm, bila aku kuar blik nk p toilet, my selipar still ada kat depan muka pintu bilik aku.... ok la kan... then, lpas p toilet, aku trus bkurung lam blik with my roomates.... bila nk kuar balik nk p air sembahyang, my selipar xder kat situ... pelik gak aku dibuatnya... sape la yang berkenan kat selipar buruk aku tu.... aku pon tanya la roomate aku si JUE...
"Jue, ada nampak selipar fatin tak?"
"Bukan ada kat situ ke?" soal si Jue ni balik...
"Tak dop...."
"Tak tau la..."
mushkil aku dibuatnyer....
"Fatin pinjam selipar jap.." aku pon p la ambik wuduk.... kluar jer, ad la jiran aku ( bilik dia depan bilik aku) kluar dr blik mandi... aku biar dia jalan depan aku...
sampai kat depan pintu bilik aku, dia bhenti.... aku garu kepala... nape lak minah ni bhenti mengejut????
aku tengok dia tanggalkan selipar n jalan kaki masuk ke bilik dia....
'Eh, tu bukan selipar aku ker???' hmm... memang sah selipar aku.... hai... membara gak aku dibuatnyer... agak2 r nak amik selipar orang pon.... gtaw la sepatah dua lau nk pinjam... ni da la amik selipar orang, tuan punya selipar yang duk belakang dia, dia wat dunnooo jer.... ape punya sikap la minah nie... haiiii............. nasib baik hati aku punya la sikit baiknyer.... lau tak memang aku da sound minah tu....( cam berani lak aku nih...) tapi... bila ingatkan balik... rase lucu lak... ape2 la.... yang pasti selipar jepun aku tu memang menarik minat orang tuk memakainyer.... hahaha.... da 2 kali selipar aku di ambik orang... sekali kat masjid ( time otw balik dr besut) n kat kolej.... ( 2 pon aku tak taw da brape kali minah 2 ambik tanpa mintak kebenaran dr owner dia.... huhuhu...
menyedihkan bila aku nak guna selipar, tapi selipar aku x der......
❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥