❤FolloW me❤

Thursday, July 14, 2011

~yes! balik umah!!~



tak sabo nak balik mlm nie.... rindu gilerrr kat umah and kat bilik aku....
rindu kat bilik, tp bila mlm langsung x tido lam bilik aku... bilik akak aku jugak aku carik.... hahaha
almaklum je la.... skang nie musim penakot aku....
mahunya x... mcm2 aku pK.... ad hntulah...
hahaha.... time mlm jer aku mnumpang tido blik akak aku, siang lak, bilik tersayang aku 2 la jd tempat yang paling aku sayang...
mmg x kan kuar blik... tido... bca novel... tido.... bca novel.... tido.... berangan.... tulis cerpen...
n tido balik....
mcm mane la bdn nie x kembang, tahu tido je kije aku nih.....
time nie kat umah aku mesti sunyi coz akak n akak ipar aku g umah mak sdara (depan umah aku jer), ngah wat kuih rayer....
sape nk tempah???
hahaha....
tahun nie, aku x join kot wat kuih... mls lak rsa..
tolong tgk n tlg makan bley la... hikhikhik......
anak2 sdara aku lak mesti g main kat umah spupu2 dia....
spupu2 dia 2 ank sdara aku gak lah... sengal tol la aku nih....
muahahaha.... *kesengalan melanda*......
semalam kan.... aku p lyn cite NUR KASIH THE MOVIE...
pas2 blaku pembaziran air mata.... sedey giler...
ntah ape2 la... tgk hindustan pon aku nangis... tgk cite cinta pon aku nangis...
mmg mata aku nih empangan rosak kot.....
huhuhu....


❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥