❤FolloW me❤

Monday, August 1, 2011

~1st ramadhan~

alhamdulillah, hari pertama Ramadhandapat jugak aku berbuka puasa dengan family aku... almaklum je la... umah dekat...huhuhu... balik umah petang tadi, sepupu aku ( cik long irma ) yang mai ambik... dia otw balik umah dari tempat kije... balik kolej esok pagi esok pon ngan dia jugak...

 
sambal petai ikan bilis

gulai tempoyak

sape x knal ikan nie???

juadah berbuka puasa??? hmm.... alhmdulillah.. rezeki Allah bagi.... lauk gulai ikan ( ikan ape aku tak taw coz aku memang x amik tau ikan2 yang besar punya yang memang bukan taste aku hehehe), sambalpetai ikan bilis, ikan bakar,ikan goreng, tembikai, kuih ape ntah.... n ad la skit lagi yang aku x taw name.... huhuu... semua tu air tangan akak n akak ipar aku…walaupon simple, tapi menyelerakan...
❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥