❤FolloW me❤

Friday, August 5, 2011

~bad new~

bad new 4 me n my big family... aku baru jer dapat tau sal cousin aku ( azra bin z ismail ) xcident... sedey giler..... dia xcdent tgah hari tadi.... langgar tiang elektrik... lau dengar mesti klakar kan??? tapi... tu bukan cite klakar.... dahi dia cedera.... kulit n daging tertanggal *seperti yg diberitau oleh akak dia*. dia akan stay kat hospital selama dua minggu sementara menunggu daging kat dahi dia tumbuh balik. then, doktor akan amik daging kat peha dia tuk tampal kat dahi..... akak dia gtaw tadi, dia da sedar tapi cam orang x btol... bcakap ntah ape2... kna ulang 2 3 kali, baru faham ape yang dia cakap...  banyak bleeding...kuar darah beku...  malam nie abah n akak dia yang jaga....
ingat esk nk p hospital... nk jenguk dia... tapi malu lak rasanya... ye la... akak dia sakit, aku x pi... bila dia sakit aku pi lak... kan timbul lak gosip... tu alasan ptama knp aku rasa berat ati nak pi... yang kedua, aku takut aku nangis bila tengok dia... aku ni kan bjiwa cengeng....
tapi... aku tetap nak pi.... teringat kenangan dulu masa dia cihat2.... huahahaha.....
aku doakan moga dia tabah hadapi semua nie n cepat sihat......
❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥