❤FolloW me❤

Saturday, August 27, 2011

~maafkan fhaten, mak~

fhaten mintak maaf dr ujung rambut smp ujung kaki... selama 25 hari berpose, sekali jer fhaten balik berbuka kat umah.... fhaten dpt taw yang mak ngadu kat kak nor yg fhaten da lama tak balik... maafkan fhaten... bukan fhaten x nak balik, tp setiap ujung minggu fhaten, ada saje aktiviti... fhaten mintak maaf mak...
mak da x bley bcakap cam dulu lagi da..... lau bcakap pon, fhaten x paham.... ada 2 fhaten angguk n pakat hentam je jawab bila mak cakap.... fhaten btol2 x faham... ampunkan fhaten mak.... chik bgtaw, sejak mak sakit mulut, diorang da x fham mak cakap ape... kadang2 jer diorang fhm.... fhaten takot.... takot x ley dgr suara mak lagi... chik gtaw gak, yg doktor x bagi layan bila mak bercakap, coz mak da jadi cam budak2... kitorang x kejam taw sampai xlayan mak bercakap... ape la doktor nie... biarla mak nk bercakap....
fhaten rindu mak yang dulu... yang selalu masak.... yang selalu jg fhaten bila fhaten sakit.... mak yang boley bjalan kemana2.... tp 2 dulu... mak sekarang, lau nak jalan kena pakai tongkat... taupon gna krusi roda....  mak da xley bcakap cam dulu2 lagi.... mak skarang da x macam dulu.. mak, fhaten sayang mak... walaupon fhaten x luahkan, fhaten taw yang mak tahu fhaten sayang mak sangat2..sayang ayah sangat2... fhaten mintak maaf mak... fhaten mintak maaf dunia akhirat.... halalkan mkn mnum fhaten.... halalkan stiap susu yang menjadi drah dging fhaten.. ampunkan fhaten.....
fhaten sayang mak.... SELAMAT HARI RAYA MAK... SELAMAT HARI RAYA AYAH... halalkan segalanya yang pernah fhaten ambil mak..ayah....

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥