❤FolloW me❤

Thursday, September 1, 2011

~reunion 5 science '09~

second entry:

raya ke-3, aku n member aku, maziatul athirah decide nk wat reunion nie.... ikhlas aku katakan, maziatul yg lebih banyak salurkan kudratnyer ( aku lupa ayt aper yg sesuai nk letak..hehehe... ) dalam menjayakan reunion nie... credit for MAZIATUL ATHIRAH... :)
trimas buat sahabat2 5 science 2009 SMKSM yg sudi hadir... maziatul athirah, nurul najihah, noraini, hanim, nuraisha, rosemawati, siti maisarah, fatin nadia, saadah, farahin, zakirah, munirah syazana, nasruddin, hafizuddin, shahril, fahmi,.... thanks so much coz sudi hadir ke event yg x seberapa nk jadi ni...kerjasama korang amat aku hargai n aku ingati lam hati.... jumpa korang n kbisingan korang yang tak pernah nak hilang n susah nak kawal tu, memang dirindui....
lau pnjg umur, n rzeki lebey bila da keje nti, boley la buat grand2 sikit kan... hehehehe... xder da yg cam tadi 2....huhuhu....
( buat yg terluka coz x dpt hadir, aku mintak maaf... bukan kehendak aku... memang jnji kol 4, kami terlambat coz p bndr dlu amik tempahan 2... almaklum je la jalan raya musim2 raya nie... kitorang x ley nak halang... jari disusun tuk mohon maaf... )
honestly... aku happy sgt dpt jumpa korang arie nie....
msing2 da makin lawa n bergaya... da ada gewe... hahahah... nti lau jgn lupe jmput aku mkn nsi minyak... ngegegege....
❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥