❤FolloW me❤

Thursday, September 1, 2011

~reunion 5 science~

first time lpas abis blaja kitorang wat event nie... tp yg dtg hanya 18 orang... alhamdulillah la... nasib baik ad gak yg datang kan? hahaha... trimas buat kengkawan yg dtg tdi...
yg x leh datang 2 ad sebab2 tersendiri.... aku fhm... :)
tuk sahabat2 yg hadir, aku mintak maaf coz event nie x sperti yg korang hrpkan.. nie jer tg tmampu... almaklum je la kan....
banyak gak dugaan nk kumpulkan diorang nie... hahaha... thanks to MAZIATUL ATHIRAH coz banyak membantu... honestly, dia yg give more effort than me... credit for maziatul athirah..
thanks sayunk coz bnyk bantu.... ngeengeengee.....
ni hadiah tuk korang :



korang bagi la satu sorang yerk....
hahaha......

buat yg x dapat hadir.... aku fhm situasi korang..... lain kali kita ley jumpa lagi.... lau dipanjangkan umur la....
buat sahabat yg tengah berdukacita ngan aku, aku mitak maap dr ujung rmbut smp ujung kaki...
memang jnji melayu tadi, aku akui...
tp aku x ley nak elak benda nie.. pkol4 lebey, aku, mziatul n najihah baru smpa kfc... ko fhm2 je la time2 rayer nie jln raya cam ner... aku mintak maaf sangat2.... jnji x buat lg coz aku xkan handle reunion tuk yg akan dtg... :)
skali lg aku mintak maaf....
peace no war okeh????


❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥