❤FolloW me❤

Thursday, January 19, 2012

BiLik

balik umah (cuti rayer cina) semalam, masuk bilik, tgk keadaan da berubah... wah.... memang giler r.... baju yg da kering bertimbun ats katil aku... samp2 jer da buat kerja melipat baju.... then, pasang cadar katil, sapu lantai, letak gambar 'dia' lam frame.... abeh satu family tgk gmbr 2... muka time tu slamber jer... hak2... akak aku psan, lepas nie, no cry2 anymore... wah... nk beradik ipar ngan dia ke alang? chik? hak3.. spupu aku lak cakap muka dia ada iras suami anak sepupu aku yg kawen minggu lpas 2... ye ke? x taw lak aku... huhuhu...sabo je la... masuk lak akak ipar aku.... aku cakap kat dia...
"kak na, macam bilik pengantin kan? pink gitu... hahaha"
dia pon gelak and cakap...
"ni sorang agy...lepah lia nikoh, makin rama hok gata nok nikoh..." (guna loghat ganu k) 
hahaha

yes!! penat giler + ngan bdebar naik bas sorg2coz nk balik umah x ilang lagy.... siap jer mengemas, terus terbongkang atas katil... x dan nak tido, mari pulak sepupuku tersayang, ciklong irma nih.... berchit-chat ngan dia sampai lar magrib...sesi luahan hati dan perasaan (macam bese lar kan).....

arie nie lak.... buka jer mata, terus dikerah oleh akak2 aku nih... renovate balek blik aku nih.... wat masuk almari segala lak.... adoi.. lau aku taw la korang nak tukar almari, xder la aku penat2 kemas baju semalam....
kan x pasal2 wat keje 2 kali...  tp x pe la... aku x kesah law korang nak menjadikan bilik aku nie makin cantek... macam bilik pengantin gitu.... hahahaha..
like99...

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥