❤FolloW me❤

Sunday, January 15, 2012

Cik Siti

dunno wat to dis morning...
to early...
all of my rumate da tido...
n me still bjaga...
hahaha
(ayat rojak diterima pakai disini)
:p
xtaw nk wat pe...
baek update jer blog nih...
esok pagi xder class...
kelas start pukol 1...
best woo....
hahaha...
(best memang best tp nk kna ganti lak dah klas nie 6t..)
aigoo ya.....
hopefully, my lecturer 2 cepat sihat....
opss.... 
this week time makmal, kitorang (AS1204B) kena bedah tikus...
alamak...
bab bedah membedah nie memang aku alah sikit...
awal2 lg aku da gtaw aku x nak buat....
sahkan nak bedah tikus,
nak pegang tikus pon x berani...
ee....tolong lah....
harap2 la lam team aku 6t ada yg berani bedah "cik siti" tu...
nak harapkan aku?
gamaknya pengsan dulu la jawabnya...
pK2 balik, rugi lak kan law x bedah cik siti 2....
x der pengalaman la nanti kan?
la ni, ati aku da berbelah dua...
nak buat ke tidak...
yg mana patot aku pilih erk????

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥