❤FolloW me❤

Tuesday, February 14, 2012

kalau takut dilanda ombak...


KALAU TAKUT DILANDA OMBAK,
JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI...

Memang saya takut nak menghadapi kemungkinan yang awak ditakdirkan bukan untuk saya, tapi disebalik ketakutan itu, saya adunkan rasa hati saya yang mengatakan awak hak saya satu masa nanti... kalau betol-betol takdir tertulis yang awak bukan milik saya, saya terima...tapi susah tuk saya lupakan awak kerana saya menyayangi awak tanpa saya sedari satu masa dulu.... rasa itu bertamu tanpa saya sedar...tidak seperti rasa yang saya alami ketika di alam perkasihan dengan si dia (bekas tapeware) satu masa yang lepas.... berkasih dengan awak, menimbulkan kelainan...tidak seperti pasangan lain yang berkasih.... jarak antara kita sudah la jauh.... kedah à terengganu ..... berhubung pon bukannya selalu.... tapi semua itu tidak pernah menawarkan rasa hati saya kepada awak... memang ada terdetik dihati ingin bertemu dengan awak...ingin mendengar suara awak... tapi masih dapat ditahan lagi... J
Saya sayangkan awak kerana rasa ini anugerah Allah pada saya... akan terus sayangkan awak walaupun takdir tidak memihak pada kita...
(eee.... x taw cam ner keadaan saya law awk betol2 x jadi hak saya... L T_T)

Kalau takdir itu sebaliknya... awak memang pemilik tulang rusuk saya... alangkah indahnya..... saya nak rasa ini di akhiri dengan ijab dan kabul... awak pula bagaimana? ( cakap nak!!! Hahahha)
Saya serius dengan hubungan nie... bukan main2... bukan macam hubungan saya dengan tapeware dulu.... saya betol2 dan tersangat2 memerlukan awak dalam hidup saya....melengkapi hidup saya... (awk perlukan saya x?) ~okeh... tak yah jawab sebab awak da jawab da soklan tu... J happy gilerr....giler.... ~
Really need u... need u.... need u.... saranghe.. aishteru... katalikeren...

“Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim... KAU yang Mendengar setiap doa hamba-hamba-MU.... simpulkanlah Hubungan kami dengan Rahmat dan Kasih Sayang-Mu Ya Allah...Ikatkanlah hubungan kami denga barakah-Mu, Ya Allah... perketatkanlah hubungan kami dengan keredhaan-Mu.... semaikanlah rasa ini dengan sesuci harum kasturi... hindarilah kami dari bisikan syaitan yang ingin menyesatkan kami anak-anak dan cucu cicit Adam a.s... kau yang Maha Mendengar dan Maha Mengasihi.... berkatilah dan panjangkan hubungan ini hinggan ke ikatan yang dihalalkan disisi-Mu ya Allah...”


❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

2 comments:

♥Budak Chubby mintak Comment♥