❤FolloW me❤

Friday, March 9, 2012

feeling meeling

hai... selamat malam kawan2.... malam nie terasa rajin lak nak update blog.... korang rasa malam nie aku nak bercerita sal ape?? lau tengok status kat FB aku, memang mood x serupa ngan cartoon yg kiut miut kat ats 2 la kan...
KEKECEWAAN HATI...
lau bcerita sal tajuk kat ats 2, memang sah bengkak bijik mata aku mlm nie... tapi aku tak nak bercerita sal tu... biar masa yg tentukan bila aku akan bercerita pasal hal itu..... macam lar citer sedey sgt kan??


for a few weeks nie... untill 29th march... aku akan sibuk ngan final exam...terpaksa 'berperang habis-habisan tuk raih balik DL... =_="  huhuhu... nk DL tp prangai x berubah... ape la aku nih... BERUBAH LA FHATEN.... BERUBAH LA FHATEN...... ya!!! saya berubah!!!!


tapi kan... kenapa aku masih fikirkan pasal tu??? it drive me crazy.... WTH???!!! biarla... sape la aku nie kan...
walk alone... clap one hand alone.. running alone....waaa................

aku temankan ko bjalan boley x?
oittt!!! jawab la oitt!!!
smp ati ko...
jwb la...
ko nk aku temankan ko bjalan...
boley erk???
jawab la oitt!!!!

oowww....
ko saje je kan nak tengok aku merana sorang2
sampai tinggal tulang kan???


tengok!! kuat sgt blari... kan da tinggal tulang...... ngehngehngeh....


❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥