❤FolloW me❤

Saturday, March 10, 2012

special entry 4 my dad


OTHMAN JUSOH

Lau korang kenal sape dia, cuba angkat telinga... hahahaha....

Siapa dia???

Dia seorang lelaki... ayah kepada 10 orang anak...
4 lelaki, 6 perempuan.... bekerja sebagai seorang nelayan dan guru al-quran...
Seorang suami kepada seorang isteri yang sedang sakit kerana diserang angin ahmar (strok)...
Salah seorang AJK kepada JKKK.... ( nk mention gak... kekekeke)
Dia.... seorang ayah... yang sentiasa memenuhi permintaan anaknya...
Terutama anaknya yang bongsu...
Bak kata orang “anak emas ayah” la kan....
Tapi bagi dia, semua layanan kepada anak-anaknya sama rata saja...

SIAPA DIA? APA HUBUNGANNYA DENGAN AKU?

DIA... bapaku... ayah yang aku sayang...

X reti nak feeling lar... hahaha...

AYAH..
Walaupon waktu aku mintak duit, ayah kate x der....
Tapi ayah tetap bagi jugak....
(ee... mata duitan tol....)
Selalu berpesan pada aku...
Belajar elok2... jangan main2....


Fhaten tak tunjuk kat ayah yang faten sayang ayah,
Tapi faten taw, ayah taw yang faten sayang ayah...


Ayah, faten banyak kekhilafan diri...
Faten tak taw kenapa sejak belajar kat sini, faten jadi leka..
Leka dengan duniawi..
Ayah da bekalkan ilmu akhirat yang cukup...
Tp, faten jarang amalkan...
Faten rasa bersalah pada ayah...
Faten rasa bersalah pada mak...
Faten rasa bersalah pada ALLAH...
Ayah, faten nak jadi faten yang dulu...
faten nak jadi anak yang rajin...
faten nak jadi anak yang patuh dan taat...
maafkan faten ayah...
maafkan faten dari hujung rambut sampai hujung kaki...
L

I’m happy to have you as my dad...
I love you so much..
Thank you coz care bout me...

Ayah...
Faten taw ayah da taw hal nie...
Ayah da pernah nampak gambar dia dalam bilik faten..
Dalam lappy faten pon ada...
Tapi ayah sengaja buat tak tahu....

Tapi faten tetap nak bagitaw jugak...
Heehehehehe....

Mak da taw... faten gtaw ari 2...
Faten da tunjuk gambar dia kat mak...
~walaupon mak cepat lupa skang nie, faten tetap gtaw mak~
Akak2 and abg nasir pon da taw sal dia...
faten sayang orang yang dalam gambar tu...
sayang sangat2...
ayah jangan marah erk...
hehehehe...
(ayah x kan marah, tp membebel jer)

AYAH...
Doakan faten tuk exam kali nie...
Laupon faten taw ayah sentiasa doakan faten and anak2 yang laen..
Tp faten nak minta jugak...
Doakan faten berjaya ya ayah....


AYAH,
Barakallahhuminkum...
Ana uhibbuka fillah, ya abi...
Wa ummi...
Fiddunia wal akhirah....

Moga Kita sentiasa berada di bawah payung lindungan ALLAH..
amin

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥