❤FolloW me❤

Friday, April 27, 2012

BIg Day Today!




hari nie duk heboh 1 FB cakap sal result... so, kat sinie, aku nak ucapkan tahniah buat teman2, sahabat handai, n semua warga UiTM KT n UiTM semalaysia nie yg dapat DL... x lupa juga tahniah buat yg x berjaya dapat dekan... bak kata sorg member nie, DL bukan segala2nya, tp ilmu yang penting... :D
n sekalung tahniah aku ucapkan buat member aku nie, syafieqa azhari, sebab berjaya dapatkan DL sem nie.. usaha dan penat lelahmu sudah terbalas sayang... TAHNIAH... :)

aku? biarlah rahsia...terima kasih mak, ayah n family kerana menjadi pendorong fatin....n tak lupa aku nak ucapkan terima kasih buat yg pernah bersama aku sepanjang sem lepas, CAEN, terima kasih kerana menjadi pendorong saya.... jasa kalian hanya ALLAH yg dapat membalas semuanya..   all of u...


p/s buat caen ---> saya takkan membenci awak...dan sy x pernah membenci awk... kerana awak 
adalah kenangan terindah buat saya ( ceh.. mula wat ayat jiwang... ) INSYAALLAH, selagi masih bernyawa, 
saya kawan awk n awak kawan saya... :)




skang masih lagi ada kat ampang.. x taw bila nak balik.. sebab sayang nak tinggalkan irfan... huhuhu.. dilema.. 
tapi aku taw, aku mmg kena balik walau cam ner pon.... so, orang kampung, tunggu chek balik noo.... sambut 
ngan bunga manggar segala taw.. hahaha


banyak yg berlaku bulan nie... satu pasal my sis (chik) pregnant.. 2 bulan.. due bulan 11 nie... then, anak 
sepupu aku da selamat lahirkan baby boy.. nama hafiz.... hmm.. bertambah ahli dalam family arwah TOK 
SELAMAh..... 
anak sepupu da ada baby, mak sepupu bila lagi??? kawen pon belom agy nih!!! huhuu
apepon, tahniah la uollsss... :)

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

2 comments:

♥Budak Chubby mintak Comment♥