❤FolloW me❤

Wednesday, May 16, 2012

Storytelling


rasa lama da x update blog nih... nak wat cam ner, berukband da kena terminate sebab x bayaq, umah pon xder wayar yang kurang.... so, nak wat pe pon susah.... da lama2 x story mori nie kan, so ape agy, nak kongsi cerita2 la pulak....
cerita pertama, aku baru jer balik dr Ampang ke Terengganu dalam 3 ary yang lepas..... balik sekali ngan anak, akak n suami akak aku.... then, diorang bertiga pi lak kelantang esoknya sebelum terbang ke bangkok.... selamat tinggal baby.. dun wari, i'll be back 2 see u again... :D
second story : i lost my uncle.... da seminggu arwah meninggalkan kami... al-fatihah buat arwah.... 
third.... percaya x law aku cakap aku da dapat cucu?? WHAT???? grandchild!!!! i dun belif it... kukuku.... memang la cucu... tapi cucu cousin aku.... tp da ada pertalian darah.. maknanya cucu aku jugak la kan... nk panggil aku tok su...(panggilan tuk nenek kat terengganu nih).. oh.. no..no...no.... ape tok su tok su.. x der kelas la... panggil su ten suda.... huhuhu....
then, yang mengharu birukan petang aku pada petang yang indah ini.. time bila aku dapat mesej dr nik aliffulfikri nih.... bengkel debat 17-21 mei.. n lapor diri ari nih... wahahaha.... tunggang langgang petang aku... honest, aku langsung tak ingat ari nie.. yang aku setkan lam kepala otak aku, bengkel debat tu 27 meii... ape lagi aku, duk asyik landing baca novel, terus berpeluh masukkan baju dalam beg, kemas itu kemas ini.. then mai sini, sadis... naik motor.. abg ipaq aku yg antar... alhamdulillah.. ada jugak orang yang sudi antarkan aku.... tQ la yer abg syam... huhuhu....
hoho.. 1 more.... nanti bulan 11, aku akan dapat anak sedara baru.. hamboi2, meriah sakan la umah aku taun nie.. ramai baby.... 


❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥