❤FolloW me❤

Friday, July 20, 2012

salam Ramadhan kenalan2ku... :)


assalamualaikum w.b.t

 sya'ban telah berlalu, kini tiba pula bulan Ramadhan al-mubarak.... dikesempatan ini, saya ingi mengucapkan selamat menunaikan ibadah puasa dan selamat menahan diri dari segala godaan2... syaitan da di ikat... yang tinggal kini hanyalah nafsu semata-mata yang menggoda kita.. moga dapat di elakkan dengan izin ALLAH....

buat mak ayah, keluarga kecik dan keluarga besaq arwah tok selamah, selamat menunaikan ibadah puasa... moga tahun ini dapat berkumpul ramai2 dihari lebaran kelak..... n sediakan duit raya siap2 untuk saya... muahahaha....

buat sahabat2 seperjuangan.. siti zulaikha umarsyafieqa azharizaratul nadiaputri raihanahafina, hajar shafeera, sepanjang perkenalan kita, maafkan segala lepas laku dan cakap2 kasar yang menyinggung hati kamu semua.... moga ramadhan ini membuka lembaran baru buat kita.

buat sahabat2 dan follower blog saya, salam ramadhan juga saya ucapkan... :)

tak lupa juga buat rakan2 di UiTM KT... moga ramadhan ini menjadikan kita seorang yang bersabar dan bersederhana....

buat insan "itu", selamat menunaikan ubadah puasa dengan hati yang lapang....

buat "dia" yang hampir membuatkan saya tersasar mencintai.... salam Ramadhan dan semoga bahagia.... kata2 awak terlalu gentleman sehingga hati saya hampir beku dibuat awak... muahahaha.....
"sekadar memuji awak, bukannya memuja....fhaten othman"

buat si "dia", yang bakal menakluki jasad dan hati ini, selamat berpuasa sayang... walaupon saya tak kenal awak, tapi saya tahu kita pasti akan berjumpa satu hari nanti.. kerana tulang rusuk kiri awak, sudah berada bersama saya selama 20 tahun. hanya masa dan waktu yang akan menemukan kita. kita pasti akan bersatu dengan izin dari-NYA..


❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥