❤FolloW me❤

Tuesday, August 28, 2012

rAyA dan bEr-TuNanG



assalamualaikum.... eid mubarak... ampun maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki law ada salah silap n tkasar bahasa sepanjang menulis diblog nih... huhuhu...
lama x update, pagi nie kerajinan menjelma..... motif utama update blog juz nak habaq, my sister, yang paling sulung da bertunang...... SELAMAT BERTUNANG untuk umi... dijangka akan kahwin raya haji nie... insyaALLAH kalaw x der aral melintang...

jadi dalam 8 orang anak2 othman n azizah, tinggal aku sorang lagi yang bujang. :D

insyaALLAH, hanya tunggu pihak dia sahaja sekarang ini. Bila? aku sendiri tak tahu selagi pengajian aku tak habis. nak tetap tarikh pun, x boleh lagi... umi da bertunang, jadi aku pun kena ikut sekali laa.... (gatai hang nooo fatin...kekekeke).. untung aku kan?? akak2 n abang2 yang lain, semuanya langkah bedul, tapi giliran aku nanti, x langkah bendul dah sebab umi da nak kawen da pon.... :)

p/s untuk dia :   so, awak... x payah risau la yerk.. x yah duk pikiaq nk bagi ape kat umi.. hikhikhik... 

insyaALLAH tak lama lagi.... tapi x lama lagi tu bila? entah.....

tengok gambaq atas sekali...... ada tokoh keibuan x?
ada?? rasa2nya da layak blom kawen??
mesti alang akan cakap cam nie.. "x payah nak kawen awl2.... blaja abis dulu pas2 baru pK nak kawen...."
hikhikhik...
sori alang.. sekadar memasang angan2 yang insyaALLAH akan terlaksana dengan izin ALLAH s.w.t.....


❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥