❤FolloW me❤

Tuesday, September 18, 2012

mak dan ayah



tiada yang mampu pinta dari-MU ya ALLAH... pelihara kedua ibu dan bapaku di dunia juga di akhirat.
barakahi hidup mereka di dunia ini ya ALLAH. pelihara mereka dari sebarang azab di dunia dan di akhirat kelak.
ya ALLAH, sembuhkan ibuku ya ALLAH. aku ingin melihat ibuku sembuh seperti dulu. aku rindu akan masakannya ya ALLAH. aku rindu usapan lembutnya saat aku sakit ya ALLAH. aku rindukan bebelannya. aku rindu semuanya ya ALLAH. sembuhkan ibuku. sembuhkan ibuku. sembuhkan ibuku.
ya ALLAH, pelihara kesihatan bapaku serta ibuku. bapaku, orang yang manjakan aku saat aku kecil. pelihara ayahku dari sakit yang terlampau. dia ayahku ya ALLAH. aku sayangkan dia. ibuku.. aku sayang ibuku ya ALLAH.

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥