❤FolloW me❤

Friday, September 21, 2012

Short story a.k.a mini novel



Azriq ♥ Esha
 nie tajuk cite yg 1st aku karang sejak dr zaman skolah agy.. 
tapi sampai sekarang x siap2 cite nie...
xsempat nak siapkan sebab terlalu sibuk dengan kuliah n assignment.


Behzad ♥ Ayuni
 kalau diikutkan jari yang menulis, cite A & B memang da siap aku karang.
tersimpan kelas didalam himpunan buku2 didalam laci kat umah.
tapi bila nak kena taip dalam lappy, memang sah2 lambat lar siapnyer....
almaklum je la kan.. bila kena taip balik, memang sah akan ada penambahan.


Daniel ♥ Nuril
yang nie pon nasib sama dengan UCAPKANLAH...
sambungan ad kat sebelah..
:)


Hariz ♥ Humaira
soon, insyaALLAH akan siap...


Qalif ♥ Qiara 
and this one....
saya dah siapkannya...

sebenarnya, da banyak cerpen yang da siap. tapi semua cerpen yang da siap tu, ada dalam buku. 
kenapa banyak kat buku?
hurm.. sebab, dulu zaman skolah x der lappy lagi.
jadi aku mengaeang dengan gigih mengilhamkan setiap idea aku di dalam buku.
insyaALLAH, kalau rajin aku akan type semua tu.
law tak, aku hire je sorang secretary.. 
ececece... lagak banyak duit nak hire org.. 
huhuhu...

law rajin, leave ur comment k.
insyaALLAH, komen anda amat membantu saya dalam penulisan.
::saya budak baru belajar::
hikhikhik
 


❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥