❤FolloW me❤

Friday, October 12, 2012

are U missing ME?

credit to : encik GoogLE


assalamualaikum....

ya ALLAH, terharunyer.... 
muahahaha.. 
awat fatin awat???
hahahaha...
gombira den arie nih...
dua kali akak aku balik dari kL,
dua kali aku akan tersenyum BAHAGIA...
sampai ngah sembahyang pon aku boleh senyum..
nampak sangat solat tak khusyuk...
astaghfirullahal'azim...

cik abang, tunggu noo...
nanti chek naik kL,
kita akan jumpo jugak...
sabaq no....
x yah la duk tanyo akak chek tiap2 minggu,
bila chek nak mai sana...
malu chek aih....
^_^"



chek bimbang bila chek pi sano, 
cik abang dah tak kenai chek lagi...
chek ni makin hari makin bam-bam...
sampai abang ipaq chek ckp chek nie tlebih melantak...
haish2....
tak po la...
x kenai pon x po...
hehehe...
(chek x minat "gitu2" pon ngan cik abang, chek minat nak kawan jer....6ti ley makan ayam free...)
hahahaha....

motif : ada jugak org ingat aku kat sana.... 
x sia2 aku pi sana... 
ada teman yg duk gindu2 nak tgk kiterr.....

tetiba lak jadi terlebih hormon gatal.... 
kalau terasa nak muntah, 
sila pergi ke bilik air...
:p

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

1 comment:

♥Budak Chubby mintak Comment♥