❤FolloW me❤

Monday, October 15, 2012

cuti datang lagi!!




Assalamualaikum w.b.t

Semalam 14 Oktober 2012, jam 4.15 petang, berakhir sudah kertas akhir CHM301 bagi students part 5 science. Congrate2.... huhuhu... tak kira la boley jawab ke tak ley jawab, semua tu da tercampak jauh sebab lam kepala ingat nak balik jer. Betui tak??
 Of course la kan.... tapi semalam, Allah nak duga aku. Tetiba jer demam mengejut pagi tu. Dengan cirit-birit, sakit2 badan (rasa macam orang cucuk aku ngan jarum jer...), sakit kepala (yang teramat sangat... Allah jer yang tau), selsema yang terlampau.. Aku tak taw macam mana nak gambarkan... kerja aku juz tido jer.... study kejap, then tido... conclusion yang bley aku buat, aku memang tak berapa study la tuk paper nie... nak buat past year papers pon aku rasa malas.. study tapi aku tak taw ape yang aku study.. blurr jer... tawakkal je lar kan... masuk dewan exam, langkah kaki kanan, mulut tak henti2 baca doa. Jari da sejuk, badan da start sakit bila duduk atas kerusi...  rasa nak baring jer jawab soklan tu. Fight!! Fight!! and FIGHT!!! Rasa nak nangis n jerit2 jer... bekas lecturer BEL aku lalu kat tepi (dia jadi pengawas exam), ingat aku kena period pain, dia tgk aku da siap jawab semua soklan, dia suh aku tido jer.... aku senyum je lar.... biar la dia nak pK aku kena period pain ke, ape ke... tak larat da aku nak buat sesi soal jawab. Badan aku da sejuk gilerr, n sakit2...jari2 aku rasa macam kena cucuk ngan jarum.. lam kepala da pK bukan2... 
‘Ada orang bomohkan aku ker?’
Err... ok... soklan tak masuk akai... lau demam teruk, aku memang macam tu... hehehe.. tapi alhamdulillah, ALLAH bagi kemudahan pada aku disebalik kesakitan yang diberikan-NYA. Aku boleh jawab dengan jayanya soklan tu, tapi RESULTNYA??? Aku tawakal kat ALLAH. insyaALLAH everything will be fine... doa2kan aku yerk.... 
Ari nie 15 Oktober, isnin, aku akan balik ke rumah n meneruskan cuti semester yang ‘panjang’ ini... maka selama itulah, blog aku akan bersawang n n3 ini akan menjadi n3 terakhir sepanjang percutian aku ini... muahahaha... balik umah, sesi mentembamkan badan akan berlaku lagi.. maka, Chek Atien akan bertambah bam-bam dengan rasminya sepanjang cuti ini kerana awal2 da decide tak nak kije.... :p pemalas betol la anak dara nih... ohho... ADA AKU KISAH??? Muahahaha....
Perancangan awal dan masih kekal sebagai perancangan, aku nak naik kL cuti nie... nak menjenguk baby kat sana dan disamping menjalankan misi “meet v him”... ececece.... tapi dalam perancangan... sebab aku kena carikan teman untuk ke sana.. law p sorang2, memang tak la ayah aku nak kasi..... anak bongsu dia nie dia anggap macam budak2 lagi... sabo je la.... so sekarang ini, saya menanti keputusan my dear cousin untuk pergi ke sana masa cuti sekolah sat agi.... wait n wait..
Setakat nie jer... hopefully my dear frens, kekalkan kesihatan anda yerk... c u next sem... lup b u...

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥