❤FolloW me❤

Wednesday, November 14, 2012

Ada perubahan



hari nie pi jenguk mak sekali lagi kat ICU.... da 3 hari mak masuk ICU...kalau semalam mak tak sedarkan diri, tapi ari nie mak da sedar.. tapi nafas mak masih tersekat2.... heart rate sekejap naik, sekejap turun.. kalau semalam HR mak dalam 86-90, hari nie dalam 110-120 kalau x silap aku.... mak dah tak leh bercakap.. sebelum nie mak boleh bercakap walaupon sepatah pon x faham.. tapi kali nie nak dengar suara pon x dapat... hanya dengar nafas mak jer... :'(

tadi masuk jumpa mak, aku tahan diri dari menangis sebab semalam ayah aku da pesan jangan menangis depan mak... aku menangis gila2 sejak mak kena serang stroke sekali agy.... lepas sampai umah x smpai 3 jam duk, akak ipar aku call (dia yang tunggu kat sana), cakap doktor nak jumpa akak n ayah aku.... maybe nak bincang pasal operation or else.. aku x taw sebab akak aku x balik lagi....

sejak mak masuk hospital, aku da tak berani tido kat bilik sorang2... aku amik bantal peluk, bantal kecik n kain selimut aku,  heret bawak masuk bilik umi aku...aku takut tido sorang2 sebab bila aku duk sorang2, aku akan pK yang bukan2....  tido aku x lena.. sekurang2nya, bila aku tido bilik akak aku, aku x rasa keseorangan bila tido sebelah dia.... malam2 lak aku sering jer sakit kepala..  maybe sebab aku menangis banyak sangat kot...

mak, fatin selalu doakan mak cepat sihat.... dapat tengok fatin... ya ALLAH, lindungi ibuku.. amin

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

2 comments:

  1. dlu , mase mak CP saket kena buatan owg , doktor ingat kena cancer otak , CP sampai taknak g mane2 , CP stay je kat spital , walaupun ayah CP ajak balek , bile CP tak tahan nak nanges , CP akan larik ke tempat2 yang CP rase owang tak nampak , tandas larr , tangga la .. mane2 jela , janji CP boleh nangis kuat2 , em , kuatkan semangat yerr .. semuanya okei :)

    ReplyDelete
  2. insyaALLAH... hri nie p lagi tgk mak, alhamdulillah.. ad prubhn.. :)btw, tQ CP

    ReplyDelete

♥Budak Chubby mintak Comment♥