❤FolloW me❤

Wednesday, November 21, 2012

Kalau Edward ajak Kawen...


kredit : Encik Google
beberapa hari yang lepas.... my dear Alang, asked me a question... mase tue ngah syok2 duk layan twilight...
soklan dia yang sangat bernas sehingga aku n dua orang akak aku yang lain, tergagap2 nak jawab... 
*ye kerr bernas???*
 muahahaha
soklan dia berbunyi....
"cuba bayangkan ang ko nie Bella versi Islam...
masa Edward ajak ko kawen, ko nak tak??"
so, aku pon jawab... 
"ape susah sangat... ajak la edward masuk islam"
ohho..... kebengongan melanda...
"Edward tu vampire.. vampire tu syaitan.. so cam ner?? ko nak ke kawen ngan dia?"
okay... lau ikut mane ley kan kawen ngan syaitan.... 
"Tak ley kawen la alang..."
"kalau ko ngan dia memang da sayang giler2.. da tak ley dipisahkan.. cam ner??"
"makan hati je la, alang.. nak kawen tak dapat..... hahahaha"
pastu alang aku gelak sakan..... dia cakap...
"Aku takot ko tu nanti gigih duk buka terjemahan al-quran cari ada tak manusia ley kawen ngan Si Penghisap darah tu!!"
pasai apa?? 
pasai da tangkap cintan giler2 ngan si Edward, rela buat apa saje la kononnya...

soalan suka2 tuk releasekan tension.. 
sesekali mengarut menraban ape salahnye kan...
jadi saya pon nak tanya anda balik...

bayangkan anda Bella versi Islam, kalau Edward Cullen ajak anda kawen, apakah reaksi anda????  <peace>
jom kita release tension sikit.... jom jawab soklan nie..... sesekali main2, x salahkan??? 
hehehe
<peace no war babe>

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

8 comments:

  1. akak tggu jacob ajak kawen,hahahaha gatal

    ReplyDelete
  2. akak.. mane lebey hensem antara edward ngan jacob?? hehehe

    ReplyDelete
  3. tengok breaking down part two smalam dalam tenet. hehee awesome story!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah.. bestnyer.. bestnyer.. nk tgk jgk.. tp tenet lembab cam siput.... hukhukhuk

      Delete
  4. postingan yg mantap soobat
    thank sudah berbagi

    ReplyDelete
  5. hahaha , kalaw CP la kan , biasa je kowt , kalaw dah setan mesti dalaman tak bes , keh3 !! ape CP mengarut nih , dalaman tuh hati la , hehehe !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. selalu tgk cite vampire/ dracula.... yg baik2 mesti hensem dan baek aty.. law yg jht x hensem.... btui x CP...

      Delete

♥Budak Chubby mintak Comment♥