❤FolloW me❤

Monday, December 17, 2012

Back



assalamualaikum... 
rindu waa x? 
hahaha.. 
x rindu sudah...
kali nie aku kembali lagi untuk berblog.... 
susah gak erk bila da terbiasa berblog pas2 tetibe nak berhenti... 
hui.. susah2.... 
 nak wat sesi luahan hati dan perasaan ley x?
sekejap jer...
:)

"dear u, aku tak taw... the best thing i can do is let u go to her. tapi, entah kenapa, rasa sakit kat aty nie.. tapi jangan risau, aku luahkan kat sini tak bermakna aku nak kembali, nak seduce, nak attract, nak ambik kau balik kat aku, tapi sekadar nak luahkan yang aku rindukan kau. ceitt... nak termuntah rasa baca yang aku rindukan kau kan. tapi aku tak tahu kenapa, akhir2 nie kuat sgt ingtan aku kat kau. aku try lupakan kau, tapi hati nie macam tak mengizinkan. tapi x per.. aku x kisah selagi hati aku nie mampu bertahan sehingga aku jadi tunangan orang. aku pegang ape yg orang kata.... kalau kite sygkan kat sorang 2, doakan kebahagiaan dia ngan insan pilihan dia kerana kebahagiaan dia adalah kebahagiaan kita juga.... so, dear, peace no war. aku x der niat nak kembali n nak ambik or rampas kau dari dia... hehehehehehehehehe"

okay, da sudah... peace.... da lega semuanya. lepas nie boleh tidur ngan aman.
AKU LEPASKAN KAU
:)
Allah janjikan jodoh yang lebih baik berbanding sebelum ini.

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

2 comments:

♥Budak Chubby mintak Comment♥