❤FolloW me❤

Thursday, December 27, 2012

Giveaway Akhir Tahun 2012 Dan Awal Tahun 2013

 
dijemput n join GA lagi tuk malam nie.. :)

pengalaman yg x dapat dilupakan pd tahun 2012..
hurm... byk n memang banyak...
yg sedey, yg hepi2.. semua ada...
:)
 
pengalaman yang x dpt aku lupakan, yg buat air mata aku mengalir x henti seminggu lamanya bila mak aku diserang strok buat kali ke dua... masuk ICU hampir seminggu dan dipindah ke wad biasa selama 3 minggu.
sebelum nie, mak x mampu nak berjalan, tapi masih boleh bersuara dan duduk di atas kerusi roda... tapi hari tu... bulan 11, mak da x ley bersuara. da x ley duk atas kerusi roda.. terlantar... hanya mata berbicara... kadang2 air mata mak mengalir.. tapi aku tak taw samaada dia sedey ke, sakit ke, sejuk ke.. ape ke... sebab mak memang da x ley bercakap....  (doakan kesihatan mak aku..)

harapan aku pada tahun 2013 akan datang.... 
  • moga Allah pelihara kesihatan mak, ayah, diri aku sendiri, juga kaum kerabat aku.. dilimpahkan rahmat dan barakah dunia akhirat
  • moga mak aku sembuh
  • hope pada semester akhir nie, semuanya berjalan dengan lancar... dpt grad n smbung belajaq lagi
  • bertunang....?? *ok.. yg nie wish bila terdesak sgt... ade ke cam 2? hehehehe*
moga keceriaan, kegembiraan pada tahun 2013 dapat mengusir kedukaan n kesedihan 2012...
 
sape2 yg nak join sila click banner kat atas...
 
 

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

3 comments:

  1. Follow, GA yang sama ;) jom sini
    http://softness-self.blogspot.com/2012/12/giveaway-akhir-tahun-2012-dan-awal.html

    ReplyDelete
  2. terbang dari GA yang sama..jemput dtg blog saya..(^_^)DKDE

    http://eymasushoppe.blogspot.com/2012/12/giveaway-akhir-tahun-2012-dan-awal.html

    ReplyDelete

♥Budak Chubby mintak Comment♥