❤FolloW me❤

Tuesday, December 25, 2012

Happy Birthday Mieyqa

betulkan suara sat....
ehemmm.. ehemmm...
ok.. dah....
jom nyanyi sama2.... 


happy birthday to you...
happy birthday to you...
happy birthday to Mieyqa...
happy birthday to you...


aku x der hadiah mahal2 nak kasi kat kau...
xder kata2 manis nak jadikan penawar hati kau...
tapi hadiah yang paling bermakna yang mampu aku berikan
hanyalah satu ikatan persahabatan yang terikat sejak kita di semester 1 dahulu..
 walaupon banyak gak perkara yang blaku dalam psahabatan kite...
bergaduh, bermasam muka, tarik muncung 14 inci sampai ley sangkut hanger...
tapi alhamdulillah, Allah masih pelihara satu ikatan yang bernama PerSahaBatan.
mungkin kau bukan terletak pada Carta Persahabatan yang Pertama dalam aty aku, 
(hehehe.. ye la.. kat aty aku kan da ada Si Sengal along tu)
tapi 
aku sayangkan persahabatan kita berempat..
kau, aku, atul n Ika...
semester akhir nie, moga2 x der la nak gaduh2 yer...

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

2 comments:

  1. terharunyerrrrr kau wt entry tuk aku t_t. sobsob. thnx my dear fren. laviu damn much much. thnx 4 being such a great fren to me. muahhhh mek atien sengal ubi. wakakakaa

    ReplyDelete

♥Budak Chubby mintak Comment♥