❤FolloW me❤

Saturday, January 19, 2013

dilema Degree

assalamualaikum... shat ka?
huhuhu.... makin lama makin kurang entry kat tanah jajahan...
tak lama lagi nak dapat anak sedara baru lagi...
huhuhu
akak ngah tunggu masa nak deliver....
:)

 ini yang aku isi.. tp perlu dikemaskini lagi.. x confirm den..
huhuhu


skang nie chek lak duk tengah pening kepala nak isi borang sambung degree..
memang pening sepening peningnya...
borang penerapan UiTM da isi....
tapi nak kemaskini balik...
huhuhu.. macam x yakin jer...
lepas nie nak isi yang UPU punya pulak.....
makin pening la jawabnyer...
2 pun ada yang dengar, law isi penerapan UiTM, x ley isi UPU...
law isi UPU, x ley isi Penerapan..
then bley jer isi dua2...
p tya lecturer, diorang cakap, bley jer isi dua2..
jadi skang nie tawakal je isi dua2 tu..
rezeki ditangan Allah...
doakan yang terbaik untuk saya ya kwn2...
:)

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

2 comments:

♥Budak Chubby mintak Comment♥