❤FolloW me❤

Friday, February 15, 2013

Celoteh pagi

Assalamualaikum n selamat pagi semua..... 
da lama x bertemu kan? da seminggu lamanya chek menyepi dalam penulisan blog nie.
 bukan ape... chek sibuk melayan kerenah anak saudara ak yang comel nie...
hehehe...
pejam celik pejam celik, terasa sekejap jer masa seminggu aku duk kat Ampang nie...
x moo balik... huaaaaa!!!!!!!!!!!
x moo berpisah ngan baby!
x moo naik bas... penat... ;(
sape nak sponsor tiket kapal terbang, cuba angkat kaki...
hehehe....
dalam x nak, aku kena balik jugak..
test BIO320 ari ahad nie...
bahana2... 
cam ner nak jawab?
balik cuti lansung aku x bawak balik note!!!
oh tidak!!! tolong aku!! tolong aku!!!
tu la... sape suruh malas wat balik.. kan da cari penyakit...
:'(
wat balik pun bukan baca sangat....
chek x rajin... hikhikhik
x rajin = malas = study last minute = chek atien  
penyakit yang membelenggu aku sejak zaman sekolah lagi..
muahahaha...
mintak2 la jadi rajin yer chek atien ya....
 nak sambung degree, kena jadi rajin.. xley malas2..  
hehehe

 sepanjang seminggu aku duk kat Ampang jaga anak sedara, aku masih kurang confident nak masak...
ye la.. law masak tuk mulut aku ajer nak makan, aku x kisah pon..
rasa tawar ke ape sebab aku sorang jer yang makan....
tapi, kali nie masak tuk akak n abang ipar aku sekali... alahai mak...
bimbang terkurang garam, terlebih gula...
last2 aku masak yang simple jer....
ari pertama akak aku pi kerja
aku masak singgang ayam + telur dadar + ikan gorang...
aku memang pandai la law masak2 singgang nie.... 
hahaha...
second day, semalam la....
aku masak ikan tumis putih + ayam goreng telur + ikan goreng
:)
see... simple gilerr....
hehehe
ari nie x yah masak.. sebab akak aku da buat nasi minyak...
hehehe
esok da nak balik..
kena tinggalkan baby..
:(
   

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

1 comment:

  1. wah , rajen lettew memasak cik aten nih , hehehe ~ kalaw CP memg tak la :P

    ha , nape malas study nih , plez2 , jangan contohi CP , tett !

    ReplyDelete

♥Budak Chubby mintak Comment♥