❤FolloW me❤

Sunday, February 24, 2013

Menipu ----> Perlu untuk hari ini shj!

Menipu itu berdosa!!
ya.. benar....
tapi kenapa tetiba ari nie, malam nie, dipagi yang hening nie, 
aku rasa yang menipu itu perlu!!
perlu untuk kepuasan hati orang lain.
aku hidup bukan untuk memecah belahkan hubungan orang yang sedia terbina...

kenapa perlu wujud statement di atas dipagi yang hening ini??
terkilan... sedih...
kenapa cerita lama perlu di ungkit kembali....
awak sudah bahagia dengan dia...
tak perlu di ungkitkan lagi kisah lampau saya dengan si dia.
ya! 
saya menipu awak 
kerana saya rasa perlu untuk saya menipu awak...
for the rest of my life, the worst feeling i ever had...is lying to you.

perlu ke menunjuk2 yg awak bahagia dengan dia?
ya, memang awak tidak menunjuk2 
tapi kenapa saya rasa seolah2 awk sedang melakukannya??
mungkin kerana perasaan saya.
sorry.. :(

perlu ke tanya da lama ke saya break dengan dia?

perlu ke tanya saya da berpunya ke?

perlu ke semua itu????

jujur saya katakan... 
apa yang saya jawab untuk soalan yang dimerahkan di atas itu adalah bohong semata-mata...
B.O.H.O.N.G = T.I.P.U
hanya untuk kepuasan hati awak.
hanya perempuan yang tahu hati perempuan...
"saya  xkan ambil dia dr awk sbb dia tercipta bukan untuk saya..."
 saya tak marah.. 
cuma saya sedih...

::adik angkat::

i'm sorry....
past is past.
it's better if u didn't remember me 'bout the past.

SAYA DOAKAN KEBAHAGIAAN AWAK BERDUA.

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥