❤FolloW me❤

Monday, February 25, 2013

Weeding n my Lovely one

weheiiiiiiii..........
this march....
my sister's weeding
not mine...
hehehe...
yg saya akan menyusul...
keep waiting yeah...
hahahha...
gatai....

majlis nie majlis akak sulung aku punya...
pasangan dia?
jiran umah aku...
x lari jauh jodoh dia..
sebelah umah pon jadi...
hahaha

well umi....
tahniah...
moga bahagia ke anak cucu..

............................................................................
Hajat hati ke singgah sana,
Berhenti sebentar di tanah rata,
Hati ini gundah gulana,
Mengenang buah hati jauh di mata.
..............................................................................
jauh dimata tapi dekat dihati....
orang nan jauh di Sabah jugak aku teringat2kan...
ari 2 cakap balik bulan 4 nie...
punyer la excited aku tunggu..
tup2 semalam ckp, postpone...
bulan 5 baru balik semenanjung...
xpe la.. asalkan ko balik aku da cukup bersyukur dah....
;)
 hati risau jugak bila atuk ngan nenek dia mai umah ari 2....
atuk dia cakap dia xkan balik semenanjung lagi...
risaunyer ati sampai menangis2....
cengeng!
well, kalau dia x der sebab aku nak sorok...
text kat dia, betol ke apa yg atuk dia cakap..
dia balas x...
dia akan balik walau cam ner pon...
:)
 wieheeee... 
senangnya dalam hati...
tadi lepas aku call dia, dia call aku balik...
cerita pasal atuk dia mai umah aku...
"atuk aku jumpa ayah ko kan?" dia tanya aku.
"Ye la.. x kan nak mai jumpa aku"
"Nak pinang ko la 2," dia jawab... wahahaha...
"Law mai pinang aku, memang automatik aku terima.... :p"
hahahaha.. gatai....



❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥