❤FolloW me❤

Thursday, May 9, 2013

GRAD..... finally

alhamdulillah... walaupon x ley DL or ANC,
lulus smua matapelajaran dengan pointer GPA 3 pointer above
anda dgn CGPA yang x mengecewakan sudah cukup membahagiakan diri aku...
:)

bersyukur dengan apa yang diberikan oleh Allah s.w.t 
walaupon ada rasa terkilan, tapi redha...
setiap usaha pasti ada imbuhannya..
dan ini yang aku dapat dengan usaha aku itu..
alhamdulillah...
 
alhamdulillah, aku da bley grad dari diploma....
syukran jazilan buat semua lecturer2 UiTMKT,
mak ayah and family,
member2 sekelas,
roomate tersayang (mieyqa, Eikha and Jannah),
bekas2 roomate (Anim, Yana, Shairah, Ayuni and Jue),
and semua yang mendoakan aku....
terima kasih....

tamat sudah diploma  aku di sini....
waiting to continue my study in degree soon.. 
hopefully my application diterima....
amin...

dear awak...
i da abis diploma...
terima kasih untuk semangat yang diberikan sebelom ini..
::wink::

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

4 comments:

  1. tahniah tin.. thank gak coz jd sebhgian dri list rumetku..huhu..luv it :)

    ReplyDelete
  2. Salam.

    Tahniah atien.. pasni, bolehla lipatgandakan usaha bila diperingkt degree nnti.. ^_^

    ReplyDelete

♥Budak Chubby mintak Comment♥