❤FolloW me❤

Thursday, May 16, 2013

Selamat Hari Guru, abang!


credit to google... :)

16 may 2013, thursday...
happy teachers day, abang....
dari dulu sampai sekarang saya tak pernah lupakan abang walaupon sebulan..
hahahaha....
dalam sebulan ada la dua tiga kali saya ingtkan abang..
muahahaha..
teringat kenangan dulu2,
menangis masa dapat taw abang dah kawen...
cengeng...
hahahhaa
apepon abang... selamat hari guru...
fatin doakan kebahagiaan abang selalu...
;)

tak lupa jugak buat semua guru SMKSM, guru2 di SKSM n SKBG
juga buat semua lecturer di UiTMKT... 

tQ jugak buat cikgu2 TADIKA yang sudi mengajar saya masa kecik2 dulu...
ajar saya kenal A B C...

buat ustazah kelas KAFA kat kampung... 
terima kasih sebab ajar saya kelas huruf2 tajwid, cerita nabi2, 
fekah dan akidah...

buat mak teh, GURU MENGAJI saya kat kampung, 
terima kasih sebab ajar saya mengaji sampai saya habis baca al-quran dengan lancar...

the most, 
selamat hari guru buat MAK dan AYAH saya n ABANG2 dan KAKAK2 saya.
 tanpa mereka saya tidak tahu apa itu erti kekeluargaan... 
siapa itu mak, siapa itu ayah, siapa itu abang dan siapa itu kakak...
tanpa mereka, saya takkan dapat membezakan baik dan buruk, panas atau sejuk...

 sebab dulu2 sebelum masuk tadika, mak ayah abang kakak selalu betulkan saya..
bila sejuk saya kata panas.. nak2 masa buka peti aiskrim..

terima kasih di atas semua jasa dan pengorbananmu...
:)

SELAMAT HARI GURU semua

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

No comments:

Post a Comment

♥Budak Chubby mintak Comment♥