❤FolloW me❤

Wednesday, July 24, 2013

 Alhamdulillah..... Doa dimakbulkan Allah s.w.t...
dapat peluang sambung blaja lagi kali ni....
agak jauh dari rumah la kali nie tempat blajanya...
huhhuhuhuhu

kali nie dapat kat Arau, Perlis...
UiTM dihatiku...
program AS254 
Sarjana Muda Sains (Kepujian) Teknologi Marin..

result 19hb ari tu, tp baru hari ni ada kesempatan mengupdate blog...
sbb sblm nie line slow yg teramat..
ari nie speechless sbb line laju...
kenapa agaknya ya...

masa mula2 bagitaw akak, aku dapat sambung kat perlis, 
ayat yg pertama keluar...
"Ya Allah... Jauhnya...."
=_="
sepupu yang ada kat sana cakap..
pjalanan dari terengganu ke sana, hampir 11 jam...
erk.....
jauhnya....

xpo la dapat jauh pon....
asalkan dapat blaja...
blan 9 nie da jadi warga arau...

smlm da settle pasal rumah sewa....
kwn yg dapat skali ngan aku tlg carikan....
140/month..
x tmasuk letrik n air...
moga apa yg dipilih merupakan pilihan terbaik aku dan kawan2...

honestly, aku x taw apa2 sal teknologi marin walaupun ini merupakan pilihan pertama aku...
:D
tp x dak la sampai x taw tahap 0....
huhuhu

apapun.. kwn2.. doakan yg terbaik untuk saya...
selamat berrpuasa...
selamat beriftar...
selamat bersahur....
dan selamat hari raya..

:)


❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

4 comments:

  1. Tahniah dear! ^^ sy dpt UUM :) Blaja rajin2 k .

    ReplyDelete
  2. tahniah awak sebab dapat sambung belajar , ehehehe ~ course yang best tuh ... awal sem dah duk rumah sewa .. ehehehe ~ terbaek !

    ReplyDelete
  3. Akak interview dia tnya pasal apa je??

    ReplyDelete

♥Budak Chubby mintak Comment♥