❤FolloW me❤

Tuesday, July 2, 2013

sayang selasih.. :p



Assalamualaikum...

Ni hao ma? (ni ja yang aku sempat blajaq dari ‘bekas tapeware’ aku.. selain drpd
wo hen hao...
ni ne?...”
“wo ye hen hao.....”

tajuk x kena pada tempat.. muahahaha
 
Apa habaq? Lama sgt ka aku x update blog smpai da bersawang penuh kat sini?
Muahahahha.... aku rindu kat kamu2 smua... kamu rindu aku x? Hehehe... x rindu sudaa....
Cuti dekat 4 5 bulan nie apa yang aku wat kat umah? Hurm.... lepaih balik dr KL, esoknya terus masuk kije ngan mak sedara aku... wat kueh raya yang orang tempah... kueh ape jer yang ada???
Hurmmm....
almond london ada,
marma carrie ada,
tart nenas ada,
tart blueberry ada,
gajus ada,
bunga cina ada (kuey dahlia la 2....)
n macam2 la ada...

letihnya memang x dapat nak ukur ngan thermometer.... hakhakhak.... nak2 almond london.. tempahan memang banyak...
pengsan...  @_@

sebab da terlebih dr yg dirancang, tempahan terpaksa ditutup awal..
takut x dan nak ligan.... buat tu lagi.. biat nie lagi...
buat keje ari2...
nak dapat cuti?
Kene tunggu bos (mak sdara aku la 2) da letih tahap gaban, baru la bley cuti... hukhukhuk...
Cian kat kiter....
Ohho.... cian x cian.... time gaji nanti yang best.... x sabaq nak tunggu dapat gaji.. tp kena tunggu lama lagi la... 2 minggu sblm raya baru dpt gaji... TT_TT

Ohho.. pasal result sambung blajaq (degree) lagi 9 hari nak kluaq...
bdebar sakan da rasa nie...
Bimbang x dapat.. mintak dijauhkan laa.....
12hb nie, penentu sgalanya....
 ya ALLAH, moga dipermudahkan segala urusan... moga aku dapat sambung blaja lagi... amin


❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

1 comment:

♥Budak Chubby mintak Comment♥