❤FolloW me❤

Saturday, September 28, 2013

NorMal

NORMAL...
apa yang normal...
okay, aku nie sorang yang normal.
kenapa?
sebab aku masih ad rasa rindu pada kawan aku yang telah terputus persahabatannya...
sape x rindu?
dulu2 selalu bersama....
sekarang?
berita pun tiada..
mungkin salah aku juga....
dulu selalu berempat..
sekarang bertiga....
dan sekarang juga da jadi berdua sebab sorang lagi da tercampak kat Puncak Alam melanjutkan pelajaran.
aku rindu betol kat makhluk 2 orang nih..
:'(

NORMAL II
normal la kan kalau masih ada rasa sayang...
sayang kat orang yang kita nak sayang la....
wei la wei my H2B....
susoh bebeno la...
duk jauh dikenang2, duduk dekat, aish.. rasa nak lempang jer...
pening... pening...~~~

NORMAL III
normal la tu kan bila duk jauh 
mula da teringat kat umah..
nak2 aku nie yang x pernah belajar jauh dinegeri orang....
dari timur, dapat belajar ke Utara...
Araustralia~~~
seriously, i miss my hometown..
x sabaq nak balik blan 10 nanti...

NORMAL IV
normal la 2 kan bila kita rasa sakit aty, x puas aty n satu kapal dengannya..
nak2 time bendera merah nie..
jangan la buat bnda2 yang menaikkan darjah kepanasan aty aku...
dengan kau2 skali terbakar nanti....

so, ape yang TAK NORMAL?

yang tak normalnya, er.... x derk......
(Betul ke?)
nanti la aku tulis lain...

APE KEJADAH ntah n3 kali nie.. hurmm...

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

4 comments:

  1. hahaha , CP kurang normal , ahahaha ... kenapa normal tak normal nih , stress yer ?? ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... x dak idea nak tulis entry...
      stress 2 pun iya jugak...
      :D

      Delete
  2. memang normal dek sume perasaan tu,,akak pulak rindu kwn2 time plkn dulu,,skrg masing2 bwk hal masing2,,sedih kn

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. rindu kat kwn2... huhuhu..... ;'(

      Delete

♥Budak Chubby mintak Comment♥