❤FolloW me❤

Tuesday, October 8, 2013

Jadual yG memenatkan

assalamualaikum...

okeh.. malam nie nak tulis pasal ape plak???
pasal jadual kelas ok??? 
okey la kan...
tengok jadual kelas pun da rasa down....
y????
honestly la i tell u...
kelas i dari isnin sampai jumaat start pkol 8 pagi..
n hampir setiap hari abis petang...
letih taw x?
(ye la... x baik merungut kalau nk timba ilmu...... =_=" )
tapi...
kami kan...
kami kannnn...
kami letih... :(
sblom pkol 7 pagi da kena bersiap sbb nk p tunggu bas....
kelas plak... nun jauhnya berulang alik di antara BLOK A dan BLOK F...
bayangkan la sayangku sekalian....
jaraknya bukannya dekat....

i cakap kat u....
nak mekap tebal2 law nk p kelas pun x padan la...
sampai jer kat kelas, i confirm memang tinggal 0.0000001 inci ja mekap u...
(keterlaluan la plak kan.... hehehhe)
tapi serius... x yah nak bermekap la law nak g kelas kat sini... 
memang hilang semua bedak2, blusher kat muka n digantikan dengan muka yg berpeluh dan berminya...
ni pengalaman i n few of my frens here..
well.... we're new student....
NR plak 2....
xdak kenderaan nak pi kuliah.....
tp da blajaq naik bas UiTM da skang sbb nk jaga mekap kat muka.... 
KONON....
muahahahaha

ari ni paling gila....
kelas 8 pagi kat blok F, abis kelas, berkejar ke blok A sbb gap hanya 10 minint jer.....
then berkejar ke blok F balik.. nasib baik la gap antara 2 tu sejam....
hurmm...
*tak baik mengeluh*

sapa2 baik aty tolong sponsorkan kereta 1....
nak kereta btol2, x moo kereta mainan...
pas2.. pastuu.. pastu....
tolong sponsorkan lesen kereta jugak...
cam ner nak drive law x pnd n x dak lesen kan???
HAHAHAHAHAHAHAH

❤Dah baca, cuba la komen lak. tQ❤

2 comments:

  1. hahahaaha , sponser lesen mungkin boleh tapi kalaw nak sponser pandai bawak , payah sket la , kena pandai luuuu , ehehehe ~

    ReplyDelete
  2. saya uitm perlis jugak.. selamat dtg ke uitm perlis... sekarang hujan.. tgoklah sem depan bahangnya :) sy diploma sains geomatik :)

    ReplyDelete

♥Budak Chubby mintak Comment♥